Klachtenregeling

Ik heb een klacht, hoe kan ik dat melden?

Het kan gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening of jouw aankoop. Dat is natuurlijk erg vervelend Heb je een klacht? Geef deze dan vooral door aan onze klantenservice. Dit kan zowel telefonisch, per e-mail of de reguliere post. We zoeken graag samen met jou naar een goede oplossing. Je ontvangt van ons een bevestiging als we jouw klacht hebben ontvangen. We streven ernaar om klachten binnen 14 dagen te behandelen. Mochten we meer tijd nodig hebben om een klacht op te lossen, dan stellen we je uiteraard hiervan op de hoogte.

Klachtenregeling

Mocht er schade of een probleem zijn met uw meubel, dan kunt u altijd bij onze serviceafdeling terecht.

Maak klachten eerst bij ons kenbaar door te mailen naar info@orkahome.nl

Graag ontvangen zij de onderstaande gegevens:

1 Naam

2 Ordernummer

3 Foto van de schade/ het probleem

Dit verwerken wij en nemen contact op met u om het op te lossen.

Mocht er na deze klachtenprocedure geen oplossing zijn gevonden kun je een klacht indienen bij het Europees ODR-platform.