Veel gestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Kan je niet wachten op je bestelling? Dat begrijpen we heel goed! Je kan via je orka profiel je bestelling volgen.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat nu?

Had je vandaag een levering gepland staan, maar is je bestelling nog niet geleverd? Dat is vervelend! Dit kan verschillende redenen hebben. Controleer de status van je bestelling online. Log in met je account en klik op mijn bestellingen om de status in te zien van je bestelling. Controleer de bezorgafspraak en of de bezorger is vertrokken. Nog hulp nodig? Dan raden we je aan contact op te nemen met onze klantenservice. Op dit tel nr 8888888 Zorg ervoor dat je je ordernummer bij de hand hebt, samen met het e-mailadres of telefoonnummer dat je hebt gebruikt om de bestelling te plaatsen.

Het kan voorkomen dat je levering is vertraagd door een artikel dat niet op voorraad blijkt te zijn, door vertraging in het verzamelproces van je artikelen in het magazijn of door file of pech onderweg. In ieder geval doen we ons best je dit tijdig te laten weten. Dit kan per e-mail of per telefoon.

Heb je geen bericht van ons ontvangen en staat er geen e-mail in je spam- of reclamebox? Dan raden we je aan contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen kunnen kijken naar de status van je bestelling.

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Ja dat kan, laat dit weten via de email info 8888

 

Kan ik de leverdatum van mijn bestelling aanpassen?

Je kan gemakkelijk zelf de leverdatum van je bestelling aanpassen naar een andere dag in de ‘mijn bestellingen’ pagina hieronder gelinkt. 

De snelste en gemakkelijkste manier om je leverdatum aan te passen, vind je in ‘Mijn bestellingen‘. Hier vind je ook meer details over je bestelling en kan je je bestelling volgen via Track & Trace.

Als je je bestelling wil aanpassen, kan je dat het beste zo snel mogelijk doen na aankoop.

 

Kan ik het leveradres van mijn bestelling wijzigen?

Je kan dit zelf doen via ‘Mijn bestellingen’ op orkahome.nl als je de wijziging een dag van te voren doet zou je het beste contact kunnen opnemen met de klantenservice.

Kijk op orkahome.nl/order of je de bestelling nog kan annuleren.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Of je je bestelling kan annuleren, is afhankelijk van de status van je bestelling.

Ben je toch van gedachten veranderd of heb je het verkeerde artikel besteld? Geen probleem! Je kan je bestelling zelf annuleren via orka.nl/order. Om je bestelling te annuleren heb je je ordernummer nodig. Deze kan je vinden in de e-mail met de bestelinformatie of de orderbevestiging.

Is het gelukt? Als je de bestelling al hebt betaald, ontvang je het bedrag binnen 14 dagen terug op dezelde manier als waarop je betaald hebt.

Wil je liever hulp van onze klantenservice? Neem dan contact met ons op en we helpen je graag verder.

 

Kan ik de contactgegevens van mijn bestelling wijzigen?

Om je contactgegevens in je bestelling te wijzigen kan je contact opnemen met onze klantenservice.

Wil je liever een ander e-mailadres of telefoonnummer gebruiken in je bestelling? Om je contactgegevens te wijzigen kan je contact opnemen met onze klantenservice en je opties bespreken.

 

Wat als ik niet thuis was tijdens de bezorging?

Wanneer de transporteur voor je deur staat maar er is niemand aanwezig om de bestelling aan te nemen is dat een no-show. De bezorger levert de factuur in bij ons en wij nemen contact met je op als jij dat zelf niet doet binnen 5 werkdagen Je ontvangt automatisch een e-mail met het verzoek binnen 5 werkdagen contact met ons op te nemen. We plannen graag een nieuw moment met je in. De bezorgkosten moeten alsnog worden betaald.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van je bestelling hangt af van het type bestelling dat je hebt gedaan. Ook als je producten op maat hebt besteld, zal de levering een andere levertijd hebben. Alle informatie over je bestelling kan je terugvinden op je orderbevestiging.

Hoe snel krijg ik een online bestelling thuisbezorgd?

Als je een bestelling hebt geplaatst en de bestelling laat thuisbezorgen, dan leveren wij jouw aankopen op een met jou afgesproken datum en tijdsblok. In de meeste gevallen wordt het op de dag erna al bezorgd.

Wat als er een externe lift nodig is voor mijn bezorging?

Producten die je op een etage wil laten leveren en die heel groot en zwaar zijn kunnen soms niet via de trap naar boven. Dan is het nodig om een externe (verhuis)lift te gebruiken.

Externe lift huren
De externe lift regel je met een orka medewerker die betaal je samen met je bestelling.

Mist er een onderdeel?
Mis je een onderdeel uit de verpakking van je artikel? Een ontbrekend schroefje, boutje of ander klein onderdeel laat ons dit weten dan sturen we het je na of je kunt het ophalen bij de orkahome servicepunt.